اولین کنفرانس خبری مکس الگری در فصل جدید

اولین کنفرانس خبری مکس الگری در فصل جدید

اولین بازی همیشه برای همه جذاب است، شروع یک فصل جدید است، فردا اولین پرواز در رالی است که تا 25 می ادامه خواهد داشت.

 

صحبت های بالا بخشی از اولین مصاحبه ی مکس الگری در فصل جدید است

 

فردا بازی‌های امتیازی شروع می‌شود، خواهیم دید که در این فصل به کجا می‌توانیم برسیم، ما فضای زیادی برای پیشرفت داریم، اما باید ماه آوریل را به خوبی پشت سر بگذاریم تا در جمع چهار تیم برتر باشیم.

 

مرکاتو؟

 

من از ترکیبی که دارم راضی هستم، اما از نحوه کار گروه راضی تر هستم. باشگاه از بازار و فرصت های موجود در آن مراقبت خواهد کرد.

 

فصل بدون قهرمانی اروپا؟

 

نمی دانم برای ما مزیت است یا ضرر، اما خواهیم دید. بازی نکردن در لیگ قهرمانان تلخ است زیرا یوونتوس از سال 2010 در آن بازی می کرد. برای من خوش شانسی بود که همیشه در این تورنمنت شرکت می کردم. شرکت نکردن در آن اکنون باعث تلخی من می شود زیرا ما این را از زمین به دست آوردیم. باید در تغییر این شرایط خوب باشیم.

 

آیا برگه ای را امضا می کنید که تضمین کند هیچ بازیکنی فروخته نمی شود؟

 

من برای هیچ چیز برگه ای امضا نمی کنم. تیم خوب کار می کند. برخی از بازیکنان هستند که فقط یک فصل در یوونتوس بازی کردند و اکنون کمی تجربه خواهند داشت. از نحوه عملکرد تیم در طول دوره آماده سازی خوشحالم.

 

انتقام برای اتفاقات فصل گذشته؟

 

این انتقام نیست زیرا اتفاقی که افتاد خارج از زمین بود، اکنون همه پرونده ها بسته شده است، چیزی که به ما امکان می دهد کاملاً روی زمین تمرکز کنیم و به راحتی و بدون حواس پرتی بازی کنیم.

 

تغییر در ترکیب؟

 

ما قبل از شروع هر فصل در حال ارزیابی با کادر فنی هستیم. مهم این است که ما اشتیاق و اشتیاق داریم تا در لیگ قهرمانان فصل آینده بازی کنیم، علیرغم اینکه موفق شدیم فصل گذشته در زمین به آن دست یافتم.

 

رابطه با جونتولی؟

 

رابطه من با او و مانا او عالی است، او خوب کار می کند، او یک محیط کاری عالی پیدا کرده است و او به خوبی اینجا را تطبیق می دهد.

 

کیزا

 

پس از یک سال سخت مصدومیت و توانبخشی نسبت به سال گذشته با هوشیاری و آرامش بیشتری به ما بازگشته است.

 

ولاهوویچ؟

 

او پس از درد ران خود فراز و نشیب هایی داشت، حالا با وجود اینکه هنوز 100% آمادگی بدنی ندارد، بهتر عمل می کند، اما نیمه اول فوق العاده ای را مقابل آتتالانتا داشت.

 

پوگبا؟

 

من از کار او در چند روز گذشته راضی هستم. او بازیکنی بی نظیر است. حضور او در کنار ما یک مزیت بزرگ برای ما خواهد بود. بیایید امیدوار باشیم که او با هیچ مانع دیگری روبرو نشود.

 

نامزد اسکودتو؟

 

معمولا تیمی که آن را می برد نامزد است، بنابراین ناپولی نامزد است، سپس اینتر، میلان و لاتزیو هستند، پارامترها با شروع فصل مشخص می شوند.

 

استعفای مانچینی و انتصاب اسپالتی؟

 

وقتی از اسرار اطلاعی ندارید اظهار نظر سخت است. مانچینی کار بزرگی با تیم ملی انجام داد و قهرمان اروپا شد. برای اسپالتی آرزوی بهترین ها را در این کار پس کسب اسکودتو دارم.

 

چگونه در پایان فصل راضی خواهید بود؟

 

اگر کارتان را خوب با تیم انجام دهید... حداقل آن کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان است. ما باید همه چیز را گام به گام پیش ببریم. ما این تمایل را داریم که به پیروزی های پی درپی دست یابیم.

 

انتظار دارید بازیکنی بیاید؟

 

من فکر نمی کنم، ما از چیزی که داریم بسیار راضی هستیم، اما ممکن است اوضاع از الان تا 2 سپتامبر تغییر کند، ما باید در مورد بسیاری از بازیکنان ارزیابی کنیم و بهترین گزینه ها را درک کنیم.

 

فاجولی؟

 

او خوب تمرین کرده است و برای ما در دسترس است، اما من هنوز باید به جای او تصمیم بگیرم.

 

وه آ و کامبیاسو در دفاع کناری؟

 

من 4 بازیکن در دفاع کناری دارم. امروز ارزیابی خواهم کرد که چه کاری باید انجام دهم.

 

پوگبا:

 

امروز تصمیم خواهم گرفت که پوگبا را برای بازی فردا دعوت کنم یا خیر.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: